MY NEW LIFE

Er dere klare over hvordan jeg har det nå? Jeg er så himla glad og overlykkelig over å ha fått et nytt liv. Et liv som er fylt med frihet. Hadde jeg kommet opp i norsk muntlig, hadde jeg nå vært i Trondheim og lest om postmodernisme og Ibsen. Men det som er så fantastisk er at jeg i går fikk en invitasjon om å komme på besøk utenfor Orkanger, og jeg tenkte som så. Ja, jeg har absolutt ingen å ta hensyn til. Kun meg selv. Så da tok jeg bussen til Orkanger. Og nå er jeg i Hoston og her blir jeg på ubestemt tid.

 

My new life – I love it.


Foto ifra da jeg var ute å gikk tur i vinter. Kaldt å ligge der, men jeg synes bildet ble kult. La inn litt effekter som tok igjen fargene jeg har i klærne.

 

Nå skal jeg få på meg arbeidsklær og delta i å snekre. Jeg vet ikke hva jeg skal snekre, men det blir kanskje noen kasser eller å snekre på et hus. Jeg har hørt små rykter, men jeg er handy så jeg tar det jeg får. 

 

Ahh – livet altså. Kun meg selv å ta hensyn til. Det er livet det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg