SMÅ BARN -STORE GLEDER

Det å se igjennom barnas øyne. Det å fange øyeblikk og de små gleder som er tilgjengelig. Barn finner mye lek i alt ifra en pinne til en mark. Eller rett og slett en slimete frosk som hopper rundt i gresset. Det å fange den, trengs ikke å være en enkel lek. Men det kan være nok til å bli underholdt og kanskje til og med oppnå dagens høydepunkt. Eller rettere sagt turens høydepunkt.

 

I går når vi var på tur, fant vi både mark og frosk. Og det var vanskelig å holde igjen både latter og smil når jeg så den gleden barna fikk.

 

 

 

Morsomt å dele en dag med barn. De ser verdenen med helt andre øyne enn oss voksne. Noe jeg setter stor pris på. Det å forsvinne litt ifra virkeligheten der det skjer så mye grusomt. Det er ikke feil.


Jeg ble veldig fornøyd med redigeringen på bildene av frosken. Det må jeg bare få lov til å si. Med tanke på at jeg er en amatørfotograf…

 

 

Her er marken, som til slutt endte i to biter. Men den lever vel greit den selv om den ble delt. Såvidt jeg vet….

 

 


Instagram:@randiae

 

 

Små barn – store gleder.

 

 

#foto #barn #ferie #sommer #Juni #hoston #fotograf #naturfoto #mosjon #cardio #bilder #familie #opplevelse #natur

-Randi Annette-
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg