FEIRING AV GENERELL STUDIEKOMPETANSE

Endelig kom dagen der jeg skulle feire meg selv. Vi var 8 jenter som var samlet hjem til meg for å feire meg og at jeg har fullført generell studiekompetanse. Jeg inviterte venninner jeg har møtt så alt for lite igjennom de tre siste årene da jeg har studert, og venner som har hjulpet meg med oppgaver når jeg har trengt det. Så det å være samlet og kose oss sammen med god mat, var absolutt på sin plass.

Alle tok med litt tapas og det ble som alltid alt for mye mat. Men gode og mette,det ble vi i så fall.

 

Det ble noen gode kommentarer rundt bordet. Jeg kom med en til rett tid på rett plass, noe også Marte greide bra. Marte er den glade jenta i midten. Jeg satt så enormt stor pris på hver og en av de. De kom med blomster og kort. Kort med så fine ord at jeg nesten ikke greide å holde tilbake tårene. Jeg er et følsomt menneske og det skal ikke så mye til for at jeg blir rørt og glad.

 

Setninger som: “Du er fantastisk og jeg er veldig glad i deg. Lots of love” . Og “FOR EI DAME. Du er en superwoman av et forbildet – jeg er im-po-nert!”

 

Er det rart jeg tok til tårene? Jeg skulle ønske folk skjønte hvilken påvirkningskraft ord  har. Det skal så lite til – i så fall for meg.

 

 

Saltkokte poteter, melon, ost, kylling, omelett, focaccia, spekeskinke, lefser med laks, salat og.. Ja, så utrolig mye godt.

 

 

Jeg knipset bilder på type 10 sekunder. Jeg er jo vant meg kamera og glad i oppmerksomhet. Men jeg måtte vise litt hensyn til de som ikke var det, så jeg brukte ikke lange tiden. Bildet av meg ble ikke tatt, men her kommer det et fra en senere anledning, med samme outfit som i går.

 

Bildet er to år gammelt. Kjolen følte jeg meg ikke like vel i heller som før. Er jeg for gammel for den eller er det rett og slett bare jeg som ikke pynter meg så ofte lenger? Ikke vet jeg.

 

Til slutt må jeg bare få si tusen takk for at dere som tok turen gjorde kvelden minnerik og fin. Vi burde seriøst starte en restaurant. For det å lage mat, det kan vi.

 

God lørdag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg