HVOR BLE DET AV TIDEN?

Jeg blir nesten like overrasket hver gang. Jeg er en person som liker å ha god tid om morgenen. Faktisk så god tid at jeg til slutt ender opp med å få dårlig tid. Klokken var nærmere seks da jeg stod opp. Ikke noe mer behov for å ligge å sove. Selv om jeg hadde noen timer til jeg måtte dra ut døren, så ble det travelt. Jeg så meg i speilet og skjønte da at jeg skulle jo vaske håret. Det var det jeg skulle.

 

Men når man vimser litt rundt, så er det ikke annet å forvente. Det blir travelt.

 

Heldigvis har jeg en jobb som frisør, og ikke minst en venn og medarbeider som kommer litt før så jeg rekker å få vasket håret. Det er kjekt. Og nesten litt luksus.

 

Så den nye Randi Annette – les den nye avslappende Randi Annette er nødt til å følge med tiden. Starten på året her så begynte jeg å roe ned og stresse mindre. Prioritere det som var viktigst og ikke stresse unødvendig. Så det er jo på en måte bra, men samtidig så er det fort det blir litt mer stress enn nødvendig.

 

Uansett, nå må jeg på jobb. Ha en fortsatt fin dag. Å husk å følge med klokken.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg