STYLING AV DETTE HÅRET VAR DAGENS HØYDEPUNKT

I dag var det full fres på jobb og det er noe jeg foretrekker. Og det som toppet dagen var denne herlige fargen. Det er bare å se på den og drømme seg vekk. Magisk rett og slett. Slik er det å være frisør. Farger er morsomt å leke seg med. Jeg skal ikke ta æren for fargen, da det er min gode venn og medarbeider, Julie som skal ha æren. Hun prøvde denne teknikken for første gang, og jeg vil si hun gjorde en bra jobb.

 

Hun ropte på meg: Randi Annette – du som er så flink til å ta bilder. Kan du ikke ta telefonen min å ta noen bilder?

Jeg svarte med et stort JA og spurte pent om hun ville bli med meg ut.

 

 

 

 

Dessverre ville ikke bildene jobbe med meg, så noen ble i mindre størrelser. Men dere ser godt det flotte håret.

 

 

Jeg hadde ikke noe strikk eller verktøy, og heller ikke så god tid, så da ble det slik at hun måtte hjelpe til å holde noen ganger.

Hva synes dere om denne stilen? Unocorn – noe for deg?

 

Følg meg på min instagram: @hair_randiae og @randiae.

 

#Unicorn #color #Joico #pastellfarge #sommer #hår #stil #mote #trend #hair #hår #frisyre #frisør #trondheim #mote #instagram

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Pernille: Ja, dette var virkelig stilig! Ufattelig mange arbeidstimer bak dette. Må først helbles og være et veldig bra og jevnt utgangspunkt å jobbe med. Så er det ulike farger å jobbe med uten å få flekker og mye ujevnheter.

      Fantastisk håndarbeid!

    2. Vilde: Jeg vet! Hun får nok masse komplement i dag og fremover. Hun jobber som servitør så vi tullet litt med at hun kom til å få masse tips nå på grunn av håret 😀 Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg