JA – BOLLA ER MEG.

Jeg har vel alltid fått høre at jeg er en liten rakker. Jeg har dårlig humor (les bra…) og har alltid vært veldig glad i mat. Humor har vært en god del av min oppvekst og jeg tar fortsatt veldig godt vare på den. 

 

Her er noen av bildene som jeg fikk fra fadderen min. Gamle bilder, men utrolig morsomt å få.

 

Klærne var også veldig variert. Ifra den rampete stilen med snekkerbukse, til søte rosa klær. Ja, alt for en hver anledning. Hun som holder meg er forresten fadderen min.

 

Det er morsomt å se bilder av seg selv som man ikke har sett før. Jeg ble i så fall utrolig glad når jeg fikk disse. Når jeg ser på den lille jenta som jeg var den gangen, så tenker jeg på hvor lite bekymringer som eksisterte. Lite viste jeg om hvordan livet mitt skulle bli, i så fall de første tredve årene. Det er så rart å se at man har vært så liten. En søt liten jente.

 

Kjente dere meg igjen, eller var jeg ikke så lik meg selv? 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg