NY DAG – NYE MULIGHETER

I dag våknet jeg av meg selv. Følte meg uthvilt og klar for en ny dag, en ny uke med nye muligheter. Så jeg bestemte meg for å starte dagen med en treningsøkt og en milkshake fra NOKA.

 

Treningsøkten i dag bestod av øvelser med stort sett strikk, og fokus var rumpe og lår. I og med at jeg har spist lite denne uken og sovet dårlig, så vil jeg ikke kjøre på med så alt for harde økter til å begynne med. Men dagen i dag føles bedre enn i går og dagen før der, så det ser ut til at matinntaket vil bli bedre for hver dag nå.

 

Sponset innlegg.

 

Dette bildet tok jeg for en uke siden, å jeg ble så himla glad når jeg greide det. Jeg har aldri greid dette før og det var en skikkelig trasig stilling å komme seg opp i, men jeg har heldigvis litt styrke i overkroppen, så jeg greide det etter mye prøving og feiling.

 

Hvis man bare vil nok, så greier man det man vil. Det har i så fall jeg overbevist meg selv om.

 

 

Lag en god dag.

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg