EN GRÅ OG TRIST DAG

Dagen i dag er ufattelig trist og grå. Og ikke minst, den er full av nedbør. Jeg tenker bare en ting når jeg står opp når det regner: “Det gledes til å sykle til jobb å se ut som en druknet katt…”. På slike dager er det bare å droppe å sminke seg og ordne seg på håret, for det blir jeg nødt til å fikse uansett når jeg kommer på jobb.

 

Selv om byen er grå og trist, så er det fortsatt sommer…

 

Det at det er grått og trist, for ikke å snakke om at det regner, så finnes det heldigvis klær for å holde seg tør. Og det kunne vært snø. Ja, jeg ser ofte at det kunne alltids ha vært verre enn det er. Snø hadde vært krise. Og her i Norge og spesielt her i Sør- Trøndelag så kan alt skje. Her kan alle årstider komme på en og samme dag. 

 

Så det som kommer det kommer. Dere får ønske meg en fin tur på vei til jobb. Det er så mye regn. Det er nesten så jeg ler litt for meg selv nå fordi jeg vet hvor fin jeg kommer til å se ut når jeg kommer til jobb. He-he. Da er det bare å hive seg rundt om litt. Ønsker dere en fin dag, selv om det bøtter ned.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg