LANGE LATE DAGER.

 

Denne uken har jeg rett og slett ikke vært så flink til å sette av tid til trening, men jeg har derimot vært utrolig flink til å sette av tid til å være sosial. Det å ikke studere er jo en helt annen verden. Jeg har jo ekstremt mye tid til overs. Det er jo fantastisk. Det har blitt en del besøk og jeg har også hatt en del besøk. Her om kvelden satt jeg meg ned med godt selskap ved sjøen og tok en pils. Og senest i går satt jeg i gresset å spiste burger og nøt livet i godt selskap. Lange late og sene kvelder med god samvittighet. Det er det som gir livsglede for mind el. Opplevelser med hyggelige mennesker.

 


 

Nå er det bare to arbeidsdager igjen før det blir ferie på meg. Det er rart å tenke på, da det virket så lenge til for en stund siden. Men dagene går og jeg er glad jeg har noe å fylle dagene med. Ellers hadde det blitt kjedelig og ensformig. 

 

Nå har jeg blitt mer lyse brun enn hva jeg var i går. Neste stopp – jobb.’

 

-Randi Annette-

 

 

 

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg