ONE DAY LEFT…

Da var juli her og det betyr en ny måned med nye muligheter. Også er det min arbeidshelg, men det er samtidig den siste arbeidsdagen før jeg går ut i ferie. Det skjønner jeg ikke så veldig godt akkurat her jeg sitter nå, men det er ofte slik at jeg trenger å la det synke inn litt. Jeg føler jo jeg har hatt ferie i en måned snart på grunn av at jeg har hatt så mye fritid til overs. Tro meg når jeg sier det, at tiden før jeg begynner å studere skal jeg nyte maksimalt.

 

 

 

Det er jo mye som skjer når jeg blir student også. Fadderuke, festing, festing og litt mer festing. Og en del studietid så klart. Men jeg ser skikkelig frem til å bli kjent med nye mennesker og.. Ja, oppleve studentlivet på en helt annen måte.

 

Men før jeg begynner å glede meg til det, må jeg leve her og nå. 1 juli. Lørdag. Siste arbeidsdagen før ferie. Bare leve her – og nå.

 

-Randi Annette-

 

4 kommentarer

Siste innlegg