NYE MULIGHETER

Denne dagen startet meget bra og jeg har hatt en fin tur på havet sammen med pappa. Jeg har fått masse utav dagen og jeg koser meg skikkelig her ute.

 

Og jeg har også tatt et valg som kommer til å endre en del i livet mitt, men jeg håper og tror det blir et valg jeg kommer til å se tilbake på som noe som var nødvendig, riktig og bra. Og mer om det skal jeg dele med dere om ikke så alt for lenge.

 

Øya Mausund er en perle. Har du ikke besøkt den før, så bør du komme å se. Du kommer til å elske det.

 

Øya her ute er nå fullt av folk og i morgen braker det løst med havfiskefestival. Det ser jeg skikkelig frem til. Dette er virkelig årets høydepunkt, og jeg er kjempe stolt over øya som kan holde ting i gang, på tross av at Mausund ligger langt ute i havet. Og ikke minst at det bor så få folk her ute.

 

Nå er det bare å kose seg og nyte ferien, og se frem til tiden fremover. Dette blir veldig spennende.

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg