UTIHAVET FESTIVAL OG OUTFIT

Jeg har vel mildt sagt vært sliten etter helgens festival, men jeg har fått mye utav dagene. Selv med lite søvn. Det ble ikke tatt noe outfit bildet av meg på lørdag, så da legger jeg ved et bildet av meg fra en annen anledning. Fredag pyntet jeg meg med skjørt og en topp, men i går ble det bukse og genser. Det var perfekt med tanke på været. 

 

Krøller ble det heller ikke denne helgen. Bølger i håret kommer naturlig her i havgapet.

 

 

Ellers har jeg vel kanskje ikke så mye mer å si. Annet enn at jeg har koset meg skikkelig denne ferieuken og ikke minst på festival. Har hatt mange gode samtaler med nære og fjerne. Å været har også vært utrolig fint. Jeg har faktisk fått litt fregner over nesa, noe som tyder på at jeg har fått litt farge. Det er jo et stort pluss når man har ferie.

 

 

Nå er det ett år igjen til det er UTIHAVET FESTIVAL igjen. Jeg begynner å telle ned med en gang. Dette er uten tvil årets fest.

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg