MED EN PLAN KOMMER DU LANGT

En plan er alfa omega for min del når det kommer til å strekke seg. Slik som i dag for eksempel så skal jeg først jobbe, også skal jeg trene med en venninne som jeg også skal på besøk hos etterpå. Da trenger jeg en plan med tanke på mat. Det å spise nok er viktig med tanke på trening og ikke minst etter en arbeidsdag. Spiser jeg lite mat, går det utover prestasjon og ikke minst humøret.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Rett før jeg la meg i går, tok jeg opp en ferdig oppmålt porsjon med svin som jeg stekte i dag. Når kjøttet ble stekt, lagde jeg salat og fant frem yoghurt og frukt som jeg også skulle ta med meg på jobb. Da snakker vi om å være strukturert og ikke minst følge en plan. Dette fører til mindre småturer på butikken og dårlige matvaner.

 

Så med en plan, kommer du langt.

 

 

Vil du forresten ha rabatt på treningsklær, så bruk denne koden: randiae20. Den gir 20% på hele nettbutikken og det er alltid fri frakt. Er prisen redusert i utgangspunktet, blir det ytterligere 20% med min rabattkode. Direktelink finner du her, eller til venstre på min bloggside.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg