SÅ TYPISK MIN (U)FLAKS.

Etter ferien var jeg så klar for å gi jernet og fortsette der jeg slapp. Uken før jeg gikk ut i ferie, trente jeg fire ganger. Nå har formen blitt så som så. Sår hals og kaldsvetter - til tider. I går la jeg meg klokken 20.00 og sov til 23.15, og sovnet igjen klokken 01.00. Jeg var helt skutt.

 

Men når alarmen ringte klokken 08.00 i dag, var jeg uthvilt og var klar for trening. Hovedfokus var underkropp, med hele syv ulike øvelser for rumpe og lår. Ellers ble det to øvelser på overkroppen i samme slengen som bestod av dips og pushups i slynge. Slynge er undervurdert. Det er så utrolig mye gode øvelser man kan gjøre med slynge. Det skulle jeg gjerne hatt hjemme.....

 

 

Foto: Nandita Myre Paulsen (NMP foto)

 

Typisk min flaks å henge litt med formen når jeg er skikkelig klar, men jeg tror det er lurt å lytte til kroppen. Det var uten tvil mangel på søvn som var største problemet. Men nå tror jeg det går den rette veien. Det må bare bli bedre fra nå av.

 

Så nå synes jeg at flaksen kan komme på min side. Jeg er i så fall klar for å gi jernet.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

frodith

10.08.2017 kl.20:13

Lykke til med treningen :-) Du kommer deg nok i form igjen ja :-)

Randiannette

10.08.2017 kl.20:48

frodith: Tusen takk. Ja, før eller siden så :) Ha en god kveld :)

Skriv en ny kommentar

Randi Annette

Ei jente på 28 år. Dette er en god og hyppig oppdatert blogg om trening, kosthold og ernæring. Følg meg gjerne på min instagram (randiae), og facebookside. Send mail: Randia.enge@gmail.com Håper dere får nytte av denne bloggen :-)

Dette designet er laget av karoe.blogg.no





hits