IMMATRIKULERING PÅ BI VEL OVERSTÅTT

Jeg hadde en sommerfugl i magen med ekstremt store vinger i dag. Kjære vene så spennende, og for en velkomst. BI Trondheim har så langt gitt meg masse latter, lærdom og en tankevekker. Det var en som har en enorm stor og viktig stilling innen Rema 1000 som hadde et foredrag, og jeg må si at det kriblet skikkelig i hele kroppen for å komme i gang. Ledelse, bedrift og markedsføring er så utrolig spennende, at jeg kan nesten ikke vente med å komme igang.

 

Jeg fikk også et armbånd som viser hvilken linje jeg skal gå. På denne måten er det også enklere å komme i prat med andre på BI som skal studere det samme som meg.

 

 

 

 

 

Nå er det bare å slappe av før jeg finner sengen. I morgen skal jeg på BI også på jobb. Akkurat slik som i dag. Spennende dager dette. Det er helt sikkert.

 

#BI #trondheim #student #opplevelse #Markedsføring #markedsføringsledelse #leder #fremtid #studietid

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg