Å TENKE SMART FOR Å SPARE PENGER

Som fulltidsstudent må man tenke litt annerledes, og det er ett råd jeg har fått som jeg nå har benyttet meg av. Som den jenta jeg er, så går det penger på skjønnhet, og sminke er noe av det jeg bruker penger på. Dere som bruker maskara vet at det koster med sminke og man trenger gjerne litt påfyll inni mellom. Og det er også tilfeller vi ikke trenger påfyll, men kjøper like vel.

 

Jeg bruker en maskara fra Loreal, og den koster 189 kroner. Jeg har en slik maskara i overkant av to måneder, så jeg benyttet meg av et supert tilbud da denne må koster bare 99 kroner på Vita. Jeg kjøpte fem, så det tilsier at jeg har disse i nesten ett år. Det her kaller jeg et godt og et smart kjøp.

 

Ikke et sponset innlegg.

 

Så er det gode tilbud, så gå for det. Det er bedre å handle inn når det er gode tilbud, så lenge kvaliteten holder seg. Disse oppbevarer jeg på en plass der det er mørkt og der det ikke er for varm temperatur.

 

 

Det å melde seg inn i kundeklubber kan ofte virke litt masete og kanskje et tiltak, men du får ofte gode tilbud så det er verdt å prøve. Jeg fikk en sms om tilbudet, og da benyttet jeg meg av det.

 

 

Å tenke smart for å spare penger når økonomien blir snudd på hodet slik som i mitt tilfelle, så er dette faktisk noe man bare er nødt til å fokusere på. Det handler om å bestemme seg. Ikke bare å si det, men faktisk å gjøre noe med det.

 

Student eller ei, lag dere en god dag – med eller uten shopping.

 

#økonomi #student #trondheim #vita #sminke #Makeup #skjønnhet #tips #sparepenger#sparing #penger #loreal #rabatt #tilbud 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg