FADDERUKA – HAWAII PARTY

I går smalt det skikkelig til. Høy partyfaktor og HAWAII PARTY. Det var utrolig morsomt og jeg lo godt med den livlige gjengen jeg ble på faddergruppe sammen med. Selv om jeg er noen å eldre, så gjorde det absolutt ingenting.

 

Dersom du ikke har vært på en slik fest før, så anbefales det. Temafest, generelt er utrolig morsomt.

 

Og det ble ikke tatt noen skikkelige bilder av meg, men her er et jeg tok like før jeg løp til bussen i går. I kveld er det en ny temafest, nemlig Trønderfæst. Det blir nok gode slagere fra DDE, Åge Aleksandersen m.m…..

 

 

KJØR.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg