NEON WONDERLAND PARTY

I går var det dag fire av fadderrullan og jeg må si det var denne festen jeg så mest frem til, og det skulle vise seg å være en god grunn til det. Et stort lokalet med plass til 600 personer var dekt av gedigne ballonger, små ballonger, lightsticks og fargerike personer. Jeg hadde tegnet på meg noen stjerner som skulle lyse i mørket, samtidig som jeg kjøpte noe tilbehør.

 

Det er rett og slett ikke en fest der man skal se så himla bra ut. Målet mitt var i så fall å se mest mulig harry ut. Jeg tror jeg fiksa det.

 

 

 

 

 

 

Når bildene ser bedre ut uten farger, så sier det vel litt. Men jeg syntes det var verdt det å ta den helt ut. 

 

 

Jeg fikk ikke til så utrolig gode bilder at det gjør noe, men det ble bare ti minutter til overs for å knipse litt bilder. Og resultatet ble også deretter. Men dere fikk i så fall sett hvordan jeg så ut i går.

 

 

 

 

 

Hva synes dere om min outfit?

#fadderrullan #fadderuka #fadderuke #trondheim #student #neonlys #neonparty #fest #bi #outfit #blogger #inspirasjon

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg