SKIKKELIG PÅ BÆRTUR

Jeg greier seriøst ikke å holde styr på disse dagene. I dag har jeg vært usikker på om det har vært onsdag eller torsdag. Sliter skikkelig med å konsentrere meg om det. Er jo en fordel å vite hvilken dag det er med tanke på hvilke bøker jeg skal ha med på skolen, eller om jeg skal hoppe i taket fordi det er snart helg eller ikke. Jeg har nemlig gjort den feilen før. Da var det mandag og jeg var sikker på at det var fredag. Da snakker vi tidenes nedtur. Det var da jeg ikke hadde noe liv, jobbet masse og studerte. Kanskje et liv som vil minne om det livet jeg nå er inne på. Nemlig studietid.

 

 

 

I kveld skal jeg på Toga Party med faddergruppen. Det blir nok en kald opplevelse, men igjen en flott opplevelse.

 

Nå må jeg på lakenjakt før det blir skole. Ha en fin dag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg