MINNESTUND FOR SAVNET BI-STUDENT

Jeg må si at saken om den savnede studenten gikk litt innpå meg. Selv var jeg blitt en BI-student bare få dager etter at en BI-student forsvant. Plutselig skulle jeg selv bli en fulltidsstudent ved skolen BI.

 

Være en del av en faddergruppe, være med på fester og omgås mengder med folk jeg aldri har møtt før. Bare ved å høre at en person har forsvunnet i trygge flotte Trondheim var skremmende. Men jeg må understreke at jeg var skikkelig heldig med min faddergruppe, og alt gikk smertefritt. 

 

Nå i dag er det minnestund for studenten på BI, og det er noe jeg kunne ha tenkt meg å deltatt på, men i og med at jeg må reise vekk, så får jeg ikke til å delta. Jeg har tenkt masse på denne saken og jeg har gjort meg noen tanker. Først og fremst er jeg utrolig glad for at han er funnet for familien sin del, selv om det var utrolig trist at han ikke ble funnet i livet.

 

 

Trondheim er for meg en trygg by. Det skjer så klart ting her i byen også, men jeg går aldri å føler meg redd. Selv om jeg en natt for noen år tilbake opplevde at en mann plutselig begynte å springe etter meg, så er jeg ikke redd. Men jeg har respekt og jeg reflekterer godt rundt mine valg før jeg tar et valg. Som for eksempel det å gå hjem alene en sen lørdagskveld. Det å gå hjem ifra byen er fristende da jeg slipper kø til både buss og taxi, men det er i grunn ikke verdt det. I så fall ikke med tanke på hva jeg kan tape på det.

 

 

Men, det er mange grunner til det som skjer. Og nøyaktig hva som har skjedd med studenten som ble funnet i vannet, er ikke godt å si. Det er bra han ble funnet – det er det viktigste.

 

#bistudent #bi #handelshøyskole #savnet #media #trondheim #blogger #ulykke #drukning #samfunn #familie #venner #Kjærlighet #vennskap

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. suttung: Helt sant. Man må bruke innsiden av hodet noen ganger. Hjelper ikke å være overfladisk å tro det aldri skjer “deg”. Jeg tenkte det selv en gang. Helt til jeg havnet i en uhyggelig situasjon – kom meg heldigvis unna med litt bedre kondisjon enn han som kom etter….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg