SVAR PÅ MIN UNDERSØKELSE TIL EKSAMEN

Da kommer det er litt uvanlig blogginnlegg her, men hva gjør man ikke for å nå ut til flest mulig. Jeg og gruppen min trenger folk til å hjelpe oss i en eksamensoppgave, så da bruker jeg bloggen min. På denne måten vil jeg nå ut til mange – forhåpentligvis.

 

 

 

 

Klikk deg inn på denne linken, og du kommer til en spørreundersøkelse på kun tre spørsmål. Dette tar noen få sekunder, men det er til god hjelp. Setter stor pris på at du svarer, og det er også lov til å dele med dine venner, dersom du skulle ønske å hjelpe meg med å nå ut til flest mulig.

 

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin dag.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg