MAN MÅ JOBBE FOR Å OPPNÅ RESULTATER – INGENTING KOMMER AV SEG SELV

Nå er endelig helgen her og jeg gleder meg skikkelig til jeg skal på jobb. I dag skal jeg på jobb, så nå får jeg benyttet meg av å møte mine kjære medarbeidere og ikke minst fastkundene mine. Jeg føler meg så heldig som enda den dag i dag, på tross av at jeg har byttet arbeidsplass en gang iløpet av mine 11 år i faget, har enda kunder som har gått til meg i 10-11 år. To av de kommer faktisk til meg i dag.

 

Det å oppleve dette med å ha kunder som du har hatt i mange år, er ikke noe man skal ta som en selvfølge.

 

Det er vel ikke noe som kommer av seg selv. Men det vet vi jo allerede.

 

Men nå må jeg på jobb. Lag dere en god lørdag – det skal nemlig jeg.

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg