BILLIG OG SUNN STUDENTLUNSJ

Nå kan vi sikkert diskutere hvor sunt det er, men det er jo alltid ulik oppfatning hvert enkelt individ har. Jeg er ikke bygd slik at alt må være 110% sunt til en hver tid, men jeg er heller for det å tenke på at maten jeg spiser skal være innbydende, frisk og sunn(ere). Så her har jeg lagd med lakserull med grønn pesto..

 

Lefsene er ikke av den grove typen, som dere kan se, men dersom dere vil ha grove lefser, så bruk gjerne det. 

 

Dette tar utrolig kort tid og det koster heller ikke skjorta. Kjøper du laksen av den billige typen, så er ikke det snakk om mer enn tjue kroner. Pestoen har du til andre anledninger også,i form av salater og den slags. Pakken med lefser inneholder gjerne seks til åtte stykker, så her har du også muligheten til å spare noe til middag – til eventuelt taco.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Genialt som et mellommåltid eller til lunsj. Alt ettersom hvor mye du spiser. Jeg spiser totalt seks måltider om dagen. Frokost, mellommåltider, middag og eventuelt kveldsmat – med mindre middagen blir såpass sen at jeg ikke trenger det.

 

Folk sperrer opp øynene over hvor ofte jeg spiser. Så jeg var litt spent på mitt studentbudsjett, hvordan det ville gå. Så langt går det bra.

 

Så dette godt ut? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

#mat #studentbudsjett #student #Budsjett #trondheim #laks #Lakserull #taco #middag #Lunsj #tips #inspirasjon #Motivasjon #Helse #trening

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg