STYRKE OG KONDISJONS TRENING PÅ 3T-ILSVIKA

Etter å ha jobbet ganske bra med skole i dag fra klokken 10.00 til 18.00, er jeg nå klar for å slappe av litt på sofaen før det blir trening. Jeg skal innrømme at det frister skikkelig med å bare ligge på sofaen å slappe av, men jeg kjenner også at det kribler i kroppen over det å skal trene. Jeg er skikkelig klar for å kjenne at det svir i hver eneste muskel i kroppen, og da er gruppetimen Tabata på 3T-Ilsvika midt i blinken.

 

Tabata er i korte trekk sirkeltrening på åtte stasjoner der man jobber 20 sekunder, 10 sekunder hvile som utføres åtte runder på hver stasjon.

 

Det å melde seg på timer på dager man trenger et spark bak er utrolig kjekt. Så klart kan man melde seg av igjen dersom man ikke orker eller kan, men for meg så er det også en form for en avtale. Og en avtale er en avtale – i så fall for meg.

 

Sponset innlegg.

 

Da er det bare å vente til jeg må stikke på trening. Den tiden jeg får i sofaen nå før trening skal jeg nyte. Det var skremmende godt – det må jeg bare innrømme. Men like før jeg skal trene, skal jeg ha på litt musikk som får meg litt i treningsmodus, kle på meg friske treningsklær og gjøre meg klar for en real treningsøkt.

 

 

Følg meg gjerne på instagram, @randiae. Der legger jeg ut både treningsbilder og videoer ganske jevning. Er det noe du savner eller vil jeg skal legge ut mer av når det kommer til bloggen og min instagramkonto, ikke nøl med å legge igjen en kommentar.

 

#trening #motivasjon #styrketrening #tabata #helse #styrketrening #crossfit #kardio #inspirasjon #kettlebells #muskler #ftness #trondheim

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg