NÅR EN MANN FALLER (BOKSTAVELIG TALT) FOR DEG

Nå begynner jeg å kjenne på kroppen at det er en grunn til å hoppe av glede. I går hadde jeg tidenes treningsøkt og jeg overgikk meg selv fullstendig. Jeg hadde en utrolig bra treningsøkt på 3T-Ilsvika der jeg var med på Tabata, og den timen var ubegripelig tung. Men jeg fullførte og jeg var ikke gangbar etterpå. Tok meg fullstendig ut.

Også er det jo helg snart og jeg har i tillegg fri fra jobb, men det betyr ikke at det blir så mye fri av den grunn. Det er masse prøver og mye som krever i forhold til studiene også, så det blir ikke så mye fri av den grunn, men litt fri skal jeg helt klart unne meg.

 

Et bildet fra i sommer da jeg var på to toppturer i Hoston. Det er ikke et vanlig syn, men det skjedde faktisk. Jeg på tur i marka.


Klærne på bildet er sponset.

 

Nå skal jeg for første gang på en måned sykle til skolen. Det blir spennende å se om syren kommer fort, eller om jeg berger. Sist gang jeg syklet til skolen, så var det en mann som hadde et lite uhell.

 

Jeg kom syklene inn på siden av han, var omtrent to meter bak han i det han kastet et blikk over skulderen for å få en oversikt over hva som skjedde bak han. I det han så meg vred han sykkelstyret og gikk rett på trynet. Jeg tenkte bare: Seriøst – han falt for meg tvert han så meg.

 

Okei, fra spøk til alvor. Jeg gikk bort til han (han lå på ryggen som en strandet sjøstjerne å så opp på meg med et sjokkerende uttrykk), og jeg løftet sykkelen av han og satte på støtten. Strakte ut en arm til han og hjalp han opp. Det gikk heldigvis bra med han.

 

Så får vi se da om det er noen som faller for meg på veien til skolen i dag. He-he, stygt å le, men det var litt komisk.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg