MANDAG – PLANLEGGINGSDAGEN

Mandagen her kom virkelig litt brått på. Jeg var så trøtt når alarmen ringte at jeg slet virkelig med å stå opp når den første alarmen ringte. Jeg har alltid to alarmer på i tilfelle den ene skulle finne på å ikke ringe. Jeg hadde også en plan om å rekke trening mellom skole og jobb, men kom frem til en konklusjon om at jeg kunne starte tidligere på jobb. Det innebar altså det å ikke slutte tidligere og rekke trening, men rett og slett det å få jobbet litt ekstra.

 

Mandager er en god dag til å planlegge resten av uken. Kanskje sette seg noen mål om antall treningsøkter?


Klærne er sponset av Brazfit.

 

Forrige uke ble det fire treningsøkter på meg. Det sier jeg meg skikkelig fornøyd med. Målet er å trene tre ganger denne uken for min del på 3T-ILSVIKA, og det tror jeg også skal være overkommelig. Det er masse som skjer denne uken så det er bare å planlegge så godt som mulig. Denne uken er det som vanlig studier, men det er også arbeidshelg og ikke minst dåp til mitt kjære fadderbarn. Så her er det bare å ha tungen rett i munnen.

 

Har du dine faste rutiner når det kommer til trening, eller varierer det fra uke til uke?

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg