DIGG MED “FRIDAG”

I dag har jeg ingen forelesninger og jeg har heller ikke jobb. Men jeg jobber med studier hjemme, og det er fryktelig godt. Det blir ikke så effektivt som det kanskje ville blitt dersom jeg var på skolen, men jeg får i så fall gjort litt. Men nå kjenner at jeg det frister veldig å komme meg ut i frisk luft, så jeg tror jeg skal ta på meg treningsklær og ta med vannflasken min ut på tur. Litt frisk luft til hodet er nok den rette medisinen akkurat nå.

 

Klærne er sponset av Brazfit, og bildene ble tatt i fjor.

 

 

 

 

 

Håper dere har sol og fint vær der dere er. Været her i Trondheim ser rett og slett fantastisk ut. Nå gleder jeg meg til å få litt frisk luft.

 

Lag dere selv en god dag – jeg har laget min.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg