ENORMT MASSE BILDER FRA DAGENS OPPLEVELSE

Først og fremst må jeg virkelig ta meg sammen så jeg ikke feller noen tårer her når jeg nå skal skrive noen ord. For jeg må si jeg er ufattelig takknemlig, glad og rørt over å ha fått æren over å være gudmor til vesle Nora. Jeg tør ikke tenke på hvordan det vil være å få mine egne barn, for det å være fadder er virkelig stort. Jeg er ikke tante heller, så det kan kanskje sammenlignes med det å være en tante?!

 

 

Presten var utrolig flink. Jeg følte virkelig stemningen i kirken var utrolig nær og flott på mange måter. Han snakket om så mye som satte perspektiv på ting her i livet. Noe som virkelig passet meg her jeg er nå i livet.

 

 

En spesiell kontakt – en spesiell følelse.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mange fine gaver til en veldig spesiell og god jente.

 

Legg også merke til den fine hårfargen til Linda. Dere finner før og etterbilder av hårfargen på min frisørrelaterte instagram. hair_randiae.

 

 

 

 

For å bli like stor og sterk som gudmor, må man spise.

 

Og dette fikk hun ifra meg og min pappa. Og jeg er som alltid litt kreativ når det kommer til gaver.

 

 

 

 

 

 

Jeg la ned en del jobb og planlegging med tanke på denne sparebøssen som jeg tømte en del småpenger og femtilapper på. VELDIG fornøyd.

 

 

 

 

 

 

 

 

En minnerik dag med full av kjærlighet. Elsker mine to fadderbarn herfra til månen – og tilbake <3

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg