MORGENTRENING – BRÅ START PÅ HELGEN

Det startet med at jeg ble terget litt av en venn av meg når jeg presterte å legge ut et bildet av meg selv på Instagram (randiae) med den kjente #fredagsflexen – og jeg kunne da få vite det at det ikke var noe fredagsstemning her. Det var torsdag. Så sånn kan det altså gå. Dagene går tydeligvis litt opp i hverandre, men denne gangen har jeg en god unnskyldning. Jeg skal nemlig reise vekk i dag, så da blir det litt tidligere helg enn hva det vanligvis blir.

 

Jeg skal til Oppdal, men bøkene blir med, for jeg skal også til Krakow på søndag. Så her skjer det ting. Da må jeg være flink når jeg kan.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

I dag startet jeg dagen med egentrening, altså ikke en gruppetime. Jeg avtalte med min gode venn, Marte, så vi trente sammen. Det var kjempe koselig. Jeg tror det må være nesten et halvt år siden sist vi trente sammen.

 

Vår trening gikk ut på at vi plukket oss ut seks ulike øvelser, gjorde hver og en av de ti ganger. Dette utførte vi fire runder. Konstant jobbing, og etter endt runde tok vi oss tre minutters pause.

 

 

Økten var ikke så tung at jeg slet med å puste, men jeg fikk opp pulsen og ble svett. Da sier jeg meg fornøyd. I går hadde jeg tidenes økt, så det er godt å ha litt varierte økter der jeg noen ganger tar jeg fullstendig ut, og der man ikke gjør det. I går kom nesten middagen opp igjen, så det er ikke så om å ha så mange av de øktene etter hverandre.

 

Noen ganger lurer jeg på hva jeg tenker med. Det gjør forferdelig vondt, men jeg fortsetter. Når maten er i strupen og rommet går rundt… Det er jo ikke bra. Men jeg liker å kjenne at det gjør litt vondt også. Det er vel da det blir resultater?

 

 

Ønsker dere alle en super dag. Husk det er torsdag og ikke fredag. Lag dere en magisk dag – det skal i så fall jeg gjøre.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg