DAGLIG HAR JEG LAGT PÅ MEG OVER 200G

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Neida, det var vel å overdrive. Men jeg har på en uke ikke trent noe som helst (sett vekk ifra at jeg trente i morges). Jeg har vært på hyttetur der det ble mye sitting, spising og noe godt i glasset. Til Krakow reiste jeg god og mett, men der ble det både kake, kaffe, brus og alkohol. Og ikke minst tre-retters som jeg spiste når jeg var mett på kake. Litt dårlig planlegging og alt for svak for kake. Da er det ikke rart at man går opp nesten 1,5 kg på en uke.

 

De som kjenner meg vet at jeg er et matvrak,og vel så det. Men nå må jeg faktisk ta meg sammen. Jeg ser at jeg greier å legge på meg en del dersom jeg ikke fokuserer noe som helt på kostholdet og samtidig ikke er i aktivitet. For min del så handler det om at jeg trives der jeg har vært så nå er det full fokus på trening igjen.

 

Utrolig godt med en uke der man kan unne seg noe hver eneste dag. Slappe av med et glass vin, god mat og spise akkurat det man vil, når man vil. Men det er på en måte min bonus også. Når jeg har vært flink med skolearbeid, hard trening og mye gjøremål. er det å koble av noe jeg virkelig unner meg.

 

Men gode rutiner som jeg har i min hverdag som innebærer trening er en livsstil jeg liker.


Klærne er sponset av Brazfit.

 

Jeg er så heldig som bor like ved 3T-Ilsvika her i Trondheim, så for min del er veien utrolig kort til vektskivene. Det råeste treningssenteret i byen, det er det – uten tvil. Å bo så nærme, det er jeg utrolig takknemlig for.

 

 

 

I dag var jeg på tabata, og da ble de vektskivene dere ser på bildene benyttet på noen av øvelsene. Dere ser alt ifra fem til tjuefem kilo. Greit å bruke disse til øvelser som kanskje i utgangspunktet skal utføres med egen kroppsvekt for å påføre litt mer syre og tyngde.

 

 

 

 

Nå legger jeg bak meg en dag med en treningsøkt som startet klokken 06.30, studietid og forelesning som startet klokken 08.30, som varte i syv timer totalt. Det er rene arbeidsdagen det. Nå skal jeg slappe av litt før jeg får besøk. Når det gjelder kostholdet så hadde jeg en plan om å lage meg kokt sei til middag, men jeg er fortsatt mett. Så det kan se ut for at jeg hopper rett på ølen med ost, kjeks og druer når jeg får besøk.

 

Nå er det helg, og etter en slik dag med mye gjøremål, er det helt greit å kose seg – synes jeg.

 

Jeg sier i dette tilfelle som de aller fleste – jeg starter på mandag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg