FRA JOBB TIL FULL FEST

Endelig kommer det en helg der jeg skal ute på byen. En skulle kanskje tro jeg fikk dosen min under fadderuken, noe jeg kanskje også gjorde. Men det er lenge siden nå, så nå er jeg skikkelig klar for en fest ute på byen. Jeg er veldig glad i de kveldene der det er ost, kjeks og vin. Eller tapas med noe godt i glasset. Men variasjon er absolutt det jeg foretrekker.

 

I kveld skal jeg i bursdag til en kompis som jeg har trent Ju Jitsu sammen med noen år (sett vekk ifra at jeg ikke har vært på matten på litt over ett år nå…Desverre). Men morsomt, det blir det helt sikkert.

 

Bildet av meg ble tatt i sommer da jeg skulle på White Party.

 

Angående outfit til i kveld har jeg ingen anelse om. Det bøtter ned med regn og jeg hater å fryse og bli kald. Så det ender vel kanskje opp med en bukse og en fin overdel. Jeg kommer hjem klokken halv syv i kveld, og bursdagen starter klokken åtte. Så litt stressende kan det bli, men det er bare å senke skuldrene når jeg kommer hjem, da er det helg.

 

Lag dere en magisk dag, det er tross alt lørdag.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg