Yellow and army – photoshoot

I og med at jeg befinner meg i havgapet, så blir det lite med trening, men jeg tenker at jeg like vel kan vise dere et ganske så sprekt treningsett som jeg har fra min sponsor, Brazfit. Nå har det seg slik at denne tightsen er utsolgt, men du finner den i både rød, rosa og oransje.

 

Direkte link til den røde finner du her.
Direkte link til den oransje, her.
Direkte link til den rosa, her.

 

Foto:Silje Bullgård.

 

Camo tank topp finner dere her.
 

 

 

Er dagen tung, da er det bare å kle på deg spreke farger. Da blir treningen en lek. Å i den mørke tiden vi nå går inn i, er farger helt klart suverent.

 

 

Litt ulike størrelser på bildene her, noe som var litt dumt. men det får gå for denne gang.

 

Hva er det viktigste for deg når det kommer til treningsklær? Er det minst mulig farger og god passform, eller er du opptatt av begge deler? Legg gjerne igjen en kommentar.

Følg meg gjerne på instagram, @randiae.

 

Lag dere en god dag – det er tross alt helg.

 

#treningsklær #brazfit #sponset #reklame #treningsblogg #blogger #fotoshoot #photo #photoshoot

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg