FULL RULLE OG DÅRLIG SAMVITTIGHET

Er ikke det Randi Annette i et nøtteskall? Jo.

 

Jeg har vært bortreist og i tillegg så har jeg hatt masse av gjøremål liggende over meg, så da faller dessverre denne bloggen litt bort. Det er lite profesjonelt av meg, men heldigvis så har jeg fått inntrykk av at mine lesere har forståelse for det. Det har også blitt lite trening den siste tiden, det vil si en uke. Så da blir det naturlig lite blogging av den grunn også.

 

Still going strong

 

Men for å gjøre det godt igjen, så kan jeg forsåvidt spørre dere hva dere vil jeg skal blogge om. Har dere noen spesifikke tema eller spørsmål rundt noe, så ikke nøl med å spørre. Så skal jeg se hva jeg får til ut ifra det. Kanskje en god gammeldags spørsmålsrunde? 

 

Ellers håper jeg dere har det bra og at dere vil få en fin dag. Selv ser jeg frem til å trene, for det er virkelig på tide.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg