TRÆLENE LØSNET UNDER TRENING

Dette har vært litt av en dag. Dagen startet med at jeg stod opp klokken 06.20 for å dra på skolen der jeg var i syv timer. Vel hjem kom jeg og middagen ble enkel, men god – vi snakker da om taco. Rett etterpå var 45 minutters søvn på sin plass. Jeg var rett og slett kjempe trøtt, men planen var å trene på tross av det. Så da meldte jeg meg på time på 3T-Ilsvika der jeg skulle bryne meg på en time jeg aldri har vært på før, nemlig Kettlebells i 55 minutter.

 

Det var en råkul time, selv om det bydde på litt svinn. Jeg har træler i hendene, og nå har den ene trælen løsnet fullstendig, så det ser mindre deilig ut. Det svir som bare det også, så nå må jeg nok teipe det godt når jeg er på jobb å skal klippe hår, samtidig som jeg må bruke hansker når jeg vasker hår. Og på trening, kanskje bruke hansker. Jeg vurderer å trene allerede i morgen igjen.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Jeg er så fornøyd med #TRAININSANE tightsen min fra Brazfit. Den sitter som et skudd og den er kjempe behagelig. Den brukte jeg på trening i dag, og til den aktiviteten jeg var med på, passet den utmerket.

 

Direkte link til nettbutikken finner du her, og ved å bruke min rabattkode, får du 20% avslag uavhengig av om det er rabatt fra før. Alltid fri frakt.

 

 

Forrige uke ble det kun en trening, men denne uken har jeg som mål å trene tre til fire ganger. Trener jeg i morgen tidlig, så har jeg fullført tre økter, så jeg skal si meg fornøyd med det. Så får jeg se om søndagen byr på muligheter for å trene litt.

 

Håper at såret mitt gror fort. Har du noen erfaringer med træler som løsner slik som det har gjort til meg? Har du andre tips enn at det bør få luft når det kan, og samtidig teipe det under trening, legg gjerne igjen en kommentar.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin kveld.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg