TRAIN HARD(ER)

Med hender som var såre etter kettlebells i går, dro jeg på trening til halv syv der jeg teipet hendene og hadde på treningshansker. Good to go.

 

Treningen bydde på masse øvelser der jeg måtte jobbe ekstra med grepet, og det var en øvelse der jeg måtte tilpasse litt. Og grunnen var enkel, fordi der var øvelsen Kettlebell sving. Og det er jo derfor jeg har sår i hendene mine fra treningen i går.

 

Men så godt det er nå, den gode følelsen av å ha trent allerede. Nå er det fredag og jeg kan smile over å ha fullført en treningsøkt fra morgenen av, så nå har jeg fri til å gjøre det jeg vil etter skolen, med god samvittighet.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Så nå har jeg fullført tre økter så langt denne uken. Jeg er skikkelig fornøyd med det. Hva som driver meg? Jo, det er den fantastiske følelsen jeg får etter treningen. De fine treningsklærne som jeg kan bruke som en ekstra motivasjon. Jeg føler meg pigg, flott og sterk etter en god økt. Og hvem vil vel ikke kjenne på den følelsen?

 

Trening er ikke alt, men for meg betyr det enormt mye. Det gir meg noe – eller rettere sagt, veldig mye.

 

Hva betyr trening for deg? Følg meg på instagram om du vil: @randiae

 

#trening #Helse #kettlebells #motivasjon

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg