TAKK FOR ALLE HILSNINGER

Blogginnlegget mitt på Adressa.no har fått folk til å sperre opp øynene – ja, det er sant at det finnes kapsler med glitter for å kunne skinne litt eksta der nede…… Les innlegget her om du vil lese mer om det.

 

Jeg er så glad for at jeg kan få frem mine synspunkt å stå frem som et (så godt som) godt eksempel på at det naturen har gitt oss, ikke trenger å være så ille. Å nei, jeg er ikke i mot at folk endrer på utseende sitt, jeg sier bare at man kan være vakker ner nede uten glitter også.

Glitter og glam – det er jo vakkert det.

 

Jeg setter uansett utrolig stor pris på dere som har gitt meg positive tilbakemeldinger på både instagram, sms, facebook og snapchat. Det er utorlig hyggelig.

 

 

Nå skal jeg på lunsj med en kunde av meg som jeg har klippet og farget i nesten 11 år. Det er utrolig hyggelig å få en slik invitasjon. Spesielt for meg som er student. Da er dett gull. Ellers håper jeg dere får en fin dag, om det er med eller uten glitter og stas.

 

Lag dere en god dag.

 

#adressa #meninger #kropp #helse #inspirasjon

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg