DERFOR ER MORGENTRENINGEN GULL VERDT

Som mange av dere allerede vet, så foretrekker jeg å trene på morgenen. Det er for meg det aller beste. Da har jeg god samvittighet på ettermiddagen og kvelden til å gjøre andre ting, og faktisk bare ligge i sofaen. Ikke at det skjer så ofte, for jeg har jo ikke ro i baken til det. Men skulle jeg nå ha lyst til det, så vet jeg at jeg har gjort unna min trening for dagen, å kan gjøre akkurat det jeg vil.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

I dag morges trente jeg i en halvtime. Jeg liker å trene 45-60 minutter egentlig, men i dag handlet det mer om å få skviset inn en treningsøkt. Så da ble det sirkeltrening med seks ulike øvelser. Hovedfokus i dag var på rumpe og lår, så ble det noen øvelser på bryst, øvre del av rygg og mage.

 

 

Hva synes dere forresten om treningsklærne på bildene? Hvitt treningstøy er utrolig fint – synes jeg.

 

 

 

 

 

Jeg filmet noen øvelser i dag som jeg skal få lagt ut på instagram. Håper de ble bra da jeg fikk stadig beskjed om at minnekortet var fullt. Så filmene ble avbrutt støtt og stadig. Uansett, her er min instagramkonto. Hold deg oppdatert og få treningsmotivasjon: Randiae

 

Ellers vil jeg ønske dere alle en fin dag.

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg