SJEKK UT MITT HALLOWEEN KOSTYME

Halloween er her, og jeg har ikke i mine yngre dager feiret Halloween, men tar enkelt igjen dette i voksen alder. Det er jo helt greit. Man er ikke gamlere enn hva man føler seg.
Jeg syntes at kostymet i seg selv var litt vel sexy og søtt enn skummelt, så jeg måtte stikke innom en lekebutikk for å handle noe blod og hoggtenner. Så ble det i grunn ikke så aller verst

 

 

Det var ingen som sa de fant meg heller. Kanskje det var tennene som holdt de unna….

 

 

 

 

Det hendte seg at den ene tannen stakk rett ut eller at den holdt på å falle ut. Så jeg fant ut at jeg måtte passe på når jeg skulle drikke at den ikke gikk rett ned. Men bortsett fra det var det et morsomt antrekk.

 

 

 

 

 

Om du skal kle deg ut eller ei – ha en fin Halloween.

 

 

#halloween #kostyme #halloweenfest

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg