JEG SAVNER DET Å FIGHTE PÅ MATTA

I går kom jeg og noen gutter innpå tema kampsport. Der er jeg like engasjert som når jeg ser et jagerfly fly igjennnom luften. Jeg blir gira – med andre ord. Jeg har mange års erfaring innen kampsporten Ju Jutsu, og jeg vet jeg har fortsatt mye av den i meg, selv om jeg nå ikke har trent aktivt på 1,5 år. Men de åtte årene jeg har trent sporten er helt klart fortsatt i kroppen min.

Det har jo blitt litt lekeslossing med venner som har lyst til å by opp til dans – da er ikke jeg så vanskelig å be. Det er jo gøy.

 

 

 

 

 

Jeg har et stort vinnerinstinkt både på matta og ellers. Hater å tape, og jeg elsker å vinne. Jeg elsker å gnu det inn dersom det har gått min egen vei. Barnslig? Helt klart. Å jeg digger det.

 

Det er rett og slett rått å trene fullkontakt. Mange skumle kast, vonde låsinger og harde slag. Men det er så rått. Helt fantastisk faktisk. Jeg håper jeg kan komme meg på matta fra januar av. Det hadde vært fantastisk. Nå har jeg alt for mange baller i luften til at det skal gå. Men et nytt år med blanke ark er jo en god start. Håper timeplanen på skolen er grei med meg der, at jeg kan få det til.

 

 

 

Små jenter skal ikke undervurderes – det er helt sikkert.

 

#kampsport #jujitsu #selvforsvar #trening #fullkontakt

 

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Hei – forstår deg godt – det er deilig å kjenne på adrenalinet. Begynte med Taekwondo i voksen alder og forstår nå ikke hvorfor jeg ikke begynte før. Så deilig i kroppen etter en økt. Håper det løser seg tidsmessig for deg. Ha en super lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg