EKSAMEN OG JULERUSH. STRESS – JA.

Det er dessverre såpass mye å holde fingrene i om dagen, at jeg rekker hverken det å ta nye bilder til bloggen eller det å blogge noe særlig i det hele tatt. Men det er vel ikke rart nå som det nærmer seg eksamenstid og travle juletider. Ikke at jeg stresser eller tenker over at det nærmer seg jul, for det gjør jeg ikke. Men det er klart jeg blir litt stresset når jeg ser at andre stresser og minner meg på dette med at julen nærmer seg.

 

Jeg har rett og slett ikke tid til å tenke på jul eller gaver nå jeg. Nå er det full fokus på studiene og arbeidsplassen min. Det er mer enn nok å tenke på, spør du meg.

 

 

 

Jeg fikk i dag vite at jeg fikk godkjent et arbeidskrav i et fag som heter for Bedriften, som gjør at jeg får lov til å gå opp til eksamen. Jeg skal ha to eksamener i det faget, en hjemme og en skole eksamen. Arbeidskravet dreide seg om å skrive 4-6 sider og moral og etikk til en bestemt hendelse der det handlet om å ta stilling til en sak der en person hadde stjelt 50.000 kr. Så da var det bare å argumentere for og i mot, pluss det å komme med eksempler på blant annet pliktetikk og konsekvensetikk ect. Da er det i boks.

 

Nå skal jeg sykle til skolen, der jeg skal jobbe med markedsføringsledelse – en eksamen som skal leveres midten av desember. Det er ikke noe hvilehjem her, som dere skjønner.

 

Håper dere har det bra, og at julestresset ikke har tatt deg riktig enda. Lag dere selv en god dag.

 

#eksamen #skole #studie #student

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg