MIN FLAMME <3

I går arrangerte jeg julebord hjemme hos meg meg kurvfest. Det var masse deilig mat og et utrolig godt selskap med gode venner. Venner jeg ikke ser så ofte, men som alltid er der for meg. Det var en kjempe morsom og en flott kveld.

 

Å her ser dere min flamme – Trond.

 

Det er ikke feil å være nyforelsket – denne tiden skal vi nyte.

 

 

 

 

 

 

 

I kveld er det nok en fest, men i kveld er det 90-tallsfest hos en venninne. Det skjer noe nesten hver helg nå mot jul. Men det er godt det skjer noe og at man blir inivtert til arragementer. Det setter jeg stor pris på.

 

Men nå som Trondheim byr på sol og fint vær, skal vi ute med en termos kaffe og gå litt i marka (ja, dere leste riktig – jeg skal faktisk i marka). Det blir nok en kjempe fin og koselig tur.

 

Ønsker dere en fortsatt fin helg.

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg