BLACK FRIDAY HELE UKEN HOS BRAZFIT

På bildet ser dere meg – helt til venstre. Det var skikkelig kult synes jeg. Der har dere meg i en kjempe fin bukett med ambassadører som er her for BRAZFIT. Hele uken er det nå hele 40% på hele nettbutikken – uansett førpris.
 

Dette er et sponset innlegg.

 

NB Alle som handler for over 1000 kroner får en ekstra treningsshorts på kjøpet når de bruker rabattkoden jul40

 

Julegavene er veldig greit å få unna via Internett synes jeg. Slipper kø, buss, bommer og det å sette av mye tid. Kan faktisk sitte i sofaen med en kopp te og gjøre noen klikk. Det passer i såfall meg i denne hektiske eksamenstiden.

 

 

Dersom du ikke allerede gjør det, følg meg på Instagram, @randiae.
Der legger jeg ofte ut inspirasjon til treningsøkvelser og ikke minst fine treningsklær fra Brazfit.

 

 

Sist uke ble det faktisk gjennomført hele fem treningsøkter for min del. Sist det skjedde var i april i år. Så hvor jeg fant tiden og motivasjonen i uken som gikk, vet jeg ikke. Men jeg er veldig fornøyd med egen innsats.

Håper dere alle får en kjempe fin uke.

 

#blackfriday #rabattkode #rabatt #tilbud #trening #julegave #julegaver

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg