ENDELIG FERDIG – 5/5 EKSAMENER UNNAGJORT

 

Det er utrolig rart, men nå er jeg faktisk ferdig med ett semester av seks. Tiden har gått kjempe fort, så jeg tror jeg kommer til å være ferdig før jeg selv aner det. I dag hadde jeg min siste eksamen og det var i makroøkonomi. Den gikk heldigvis bra, men hvilken karakter jeg får, er vanskelig å si. Spennende – det er det.

 

Juleferie fra skole – ikke mange arbeidsdager heller før jeg tar juleferie.

 

Jeg har ikke hatt tid til å trene, blogge eller spist. Eller rettere sagt, jeg har ikke hatt matlyst. Jeg har vært skikkelig nervøs og sovet dårlig, og det tar veldig på.

 

Nå skal jeg kose meg me julebrus og TV, før jeg skal legge meg med et smil om munnen. Så stolt jeg er av meg selv – skikelig stolt faktisk.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg