3 DUMME TING DU GJØR

Er det noe jeg har erfart, så er det det at man kan garanterer at man går i fella dersom man lytter til andre. Okei, ikke bokstavelig talt, men i det tilfelle der du skal igjennom noe som andre har gjort før deg. For eksempel å legge deg under kniven.

 

Nr 1: Selv om andre har opplevd at det å fjerne føflekker er forferdelig vondt og dagen etter er helt krise, ikke hør på det. Ja, så klart vi er forskjellige.. Å vent litt. Nettopp. Vi er forskjellige. Så derfor ikke legg så mye i andres historie, fordi vi er forskjellige og takler smerter på ulike måter.

 

 

Nr 2: Vær forsiktig med å videreformidle fakta, eller det du har hørt. Når det kommer fra noen andre, så kan det være greit å slenge med at du har informasjonen fra noen andre, og du selv ikke vet 100% sikkert. Dette skjedde meg for bare noen dager siden. Jeg fikk høre noe som jeg syntes var helt fantastisk. Så viste det seg at informasjonen kom opprinnelig fra noen andre – det som skulle skje, skjedde aldri. Jeg ble så skuffet…..

 

 

Nr 3: Nå som det er jul snart, dropp å stress med det du skulle ha gjort for flere uker siden. Det er ikke krise dersom du dropper det som egentlig hadde vært kjekt å hatt… Det som hadde vært greit å fått unna… Alt det – bare dropp det. Det blir jul uansett og de aller fleste av oss tenker nok mye likt. Så om du dropper noe eller ikke rekker over det, så ja, folk forstår deg. Tro det eller ei…

 

Om dette er tre dumme ting eller tre ting du burde unngått eller tenke mer over, ja det får være opp til hver enkelt å dømme. Selv synes jeg at der dumt å legge så alt for mye i ting man ikke får gjort noe med og det som aldri kommer til å skje.

 

Hva mener du?

 

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. “Nr 2: Vær forsiktig med å videreformidle fakta”
      Passer bedre med “fakta”. Fakta er jo fakta. Det er ikke en uting å formidle ting som faktisk er fakta! 🙂
      Enig i den siste! Ikke stress! 😀 Det sier jeg til meg selv i dag, selv om jeg enda ikke har begynt med julegavene… Hhahh 😀

    2. Drea: Sant. Bare så kjipt å få høre : sånn er det. For det så hun/han.
      Og da tok jeg det som at det var sånn det var
      Også ble jeg suuuuper skuffet :p
      Ikke begynt enda? Hehe. Du er nok ikke alene. Ble ferdig i går jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg