MIN LILLE JULAFTEN -SÅ LANGT

I dag sov jeg skikkelig lenge, i så fall til å være meg. Uværet holdt på i hele natt og til morgentimene, så det førte nok til at det var ekstra stas å ligge lenge. Frokosten var dekket på da vi stod opp. Magisk å være hjemme hos pappa som skjemmer meg bort med god mat.

 

 

 

 

 

Så mye god mat skal man lete lenge etter. Mitt frokostbord ser ikke slik ut i Trondheim – med mindre jeg har gjester da.

 

 

 

 

Det er noe pålegg som bare spises til jul. Da er det rett og slett magisk å sette seg ved frokosbordet å nyte et godt måltid med det som hører julen til.

 

Kjærsten min grep kameraet og knipset noen bilder av meg – noe jeg ikke var så forberedt på. Så jeg knipset like så greit et av han også.

 

 

 

 

Sammen pyntet vi juletreet med julemusikk i bakgrunnen. Det blir en del gaver under treet i år også. Det er hyggelig å se.

 

 

 

 

 

 

I morgen er det julaften – det er ikke til å tro. Men som jeg gleder meg. Julen kan være hyggelig den, så lenge man går inn med riktig innstilling.

 

God lillejulaften til dere, fra meg.

 

 

#lillejulaften #tre #juletre #julepynt #kjæreste #jul #frokost #mat #Julefrokost

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg