WORK WORK – THAT FEELING

I dag skal jeg på jobb igjen og det er en uke siden sist. Å vet dere hva? Jeg gleder meg skikkelig. Jeg elsker det å jobbe og det er ikke en overdrivelse. Jeg er mer glad i rutiner enn det å ikke ha noe bestemt  gjøre over lengre tid. Jeg hadde så klart vært veldig fornøyd med en lang og sammenhengende juleferie, men det å jobbe litt er bare godt. Et avbrekk fra det å være i ro og spise veldig mye hele tiden, det er faktisk helt ok.

 

I dag får jeg prøvd meg på sykkelen etter en ukes tid. Jeg er spent på hvordan formen er. Men så godt det skal bli å få litt kald gufs i ansiktet ,å nyte en god og frisk luft før arbeidsdagen starter.

 

 

Work work – that feeling…

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg