OPPSUMMERING AV ÅRET SOM GIKK – DEL 2.

Del to av året som gikk kommer her.

 

Jeg var på besøk ho fadderen min på morsdagen, noe jeg satte veldig stor pris på. Det var utrolig fint.
Da jeg satte føttene inn der så var det nesten med en gang , nå skal du være modell for meg. Det var kjempe morsomt å kunne stille opp for henne. Og draktene jeg skulle prøve ble solgt med en gang.

Oppsummering av året sim gikk, del 1 kan du lese om her.

 

Fadderen min er skikkelig dyktig til å sy. Bare se så fine de er.

 

 

 

 

Jeg var også utenfor min komfortsone der jeg var modell for selveste Per Heimly. Trend Models inviterte meg, og jeg tok utfordringen om å stille opp. Skummelt – ja. Verdt det – ja!

 

Jeg og Drea hadde en road trip. Bildet er ifra en shoot vi hadde tidligere.

 

 

Jeg lagde meg en instagramkonto der jeg delte litt av det jeg utførte på jobb av frisyrer.

 

Og min private konto.

 

Delte også enda en godbit med dere. Jeg fikk en smoothiemaskin til jul, og den ble den flittig brukt.

 

Ingredienser for 2 personer

1 Appelsin

1 Kiwi

6-8 Røde druer

 

 

Slik gjør du

Hell alt i en smoothiemaskin og hell i glass.

 

Tips

Pynt eventuelt med en drue. Denne smoothien blir litt syrlig, så den passer perfekt for deg som liker det. Blir den for syrlig, tilføy litt appelsinjuice, eller naturell yoghurt. Det er mange varianter og man kan tilsette isbiter og andre frukter også.

 

 

Jeg klipte og stripet håret til en kompis som jeg delte her på bloggen. Det blir lite hår og den slags på bloggen, men litt har det blitt.

 

 

 

 

 

 

Og en annen kunde.

 

 

 

Også ble det litt is og kos igjen da. Det hører med. Aldri feil å kose seg. Det var faktisk etter prøveeksamen i norsk skriftlig.

 

 

Men på selve prøveeksamen var jeg sunnere.

 

 

 

Også lot jeg meg provosere. Og måtte så klart få lettet på trykket ved å blogge. Dere kan lese om det her.

 

 

 

 

 

Nok en fotoshoot utendørs for min sponsor, Brazfit.

Litt om tightsen:

* Designet med 2 sommer langs baksiden av tightsen for å gi en hold in effekt som løfter og gir en fin rumpe.

* Dry fit materiale som puster og holder seg tør og sval under treningen.

* Passer ypperlig til trening med høyt aktivitet, men også til en tur ut i naturen eller på shopping i byen 

* Høy midje som holder magen på plass

* Krymper ikke og mister ikke farge etter vask

* Egnet for alle typer fysisk aktivitet

 

 

Og noe jeg enda kan kjenne litt på, som jeg skrev i året som gikk:

Enten så er jeg bare jævlig blind, eller så har folk et poeng. Jeg treffer stadig på folk som måper til meg når jeg bretter ut om min hverdag og de aktivitetene jeg gjør på fritiden. Slik som i går for eksempel, så våknet jeg 05.00 og greide ikke å sove igjen før nesten en time etterpå. Også måtte jeg stå opp 06.45 fordi jeg hadde muntlig norskprøve via skype klokken 08.00. Og klokken 09.00 til 11.00 skulle jeg på fotoshoot for et firma her i Trondheim.

Også jobb da, fra 12.00 til 20.00: Ja, folk måper og jeg skjønner at de blir overrasket over at jeg greier å legge denne kabalen med jobb, skole og trening. Og det som kommer i tillegg. Men jeg elsker det å ha mange baller i luften jeg.

 

Men de må gjerne fortsette å måpe. Det får meg til å føle en tilfredsstillende og mestringsfølelse.

 

Også skulle jeg fotografere i en konfirmasjon.

 

 

 

 

 

 

 

Så var det 17.Mai der jeg var invitert på frokost og fikk også spørsmål om å være duskedame. Det takket jeg så klart ja til. Den beste feirringen på mange år – minnes jeg.

 

 

 

 

 

 

Så var jeg invitert på sommerfest. Det var en skikkelig bra fest med bare jenter. Nesten da – det kom noen menn utpå kvelden. Men jentefester – det er nr1!

 

 

Jeg fikk også gitt et barn litt mat. Det var koselig – som dere sikkert kan se.

 

 

 

 

Også så jeg serien 13 gode grunner.

 

 

 

 

Så fikk jeg et nytt liv. Jeg var endelig ferdig med generel studiekompetanse:

 

Er dere klare over hvordan jeg har det nå? Jeg er så himla glad og overlykkelig over å ha fått et nytt liv. Et liv som er fylt med frihet. Hadde jeg kommet opp i norsk muntlig, hadde jeg nå vært i Trondheim og lest om postmodernisme og Ibsen. Men det som er så fantastisk er at jeg i går fikk en invitasjon om å komme på besøk utenfor Orkanger, og jeg tenkte som så. Ja, jeg har absolutt ingen å ta hensyn til. Kun meg selv. Så da tok jeg bussen til Orkanger. Og nå er jeg i Hoston og her blir jeg på ubestemt tid.

 

My new life – I love it.

 

 

 

Så greide de å få meg med på topptur. Jeg er ikke kjent for å være ei dame som går i skog og mark, men jeg har alltid sagt at jeg ønsker å bli glad i det. For det er jo så godt å komme inn igjen etterpå. Etter turen oppdagetjeg flere fugleloppebitt. Dere må forstå jeg følte meg bra sexy med det på kroppen…. Om det klødde? JAAA!

 

Tightsen er sponset.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ja, jeg måtte legge ved en del bilder fra denne turen så dere får det inn me teskje at jeg var på topptur.

 

 

På turen oppdaget vi frosk og mark. Stas for barna.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så feiret jeg at jeg var ferdig med generelt studiekompetanse med venninner hjemme hos meg. Tapas – kurvfest.

 

 

 

 

 

 

 

 

Så ble det trening og fotoshoot dagen etter med ei god venninne.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Venninner på besøk var ikke feil. Det ble mye kos i denne perioden, noe jeg hadde veldig behov for. Gode venner – det er noe jeg verdsetter høyt.

 

 

 

 

 

Delte også et bilde som Per Heimly tok av meg.

 

 

Og et tilbakeblikk fra da jeg og pappa var i Gdansk sammen.

 

Sommeren bydde på mye for min del. Både oppturer og nedturer. Men det hjalp på humøret å shoppe litt. Bli kvitt det gamle og fylle på med noe nytt, det var ikke feil.

 

 

Treningsgleden forsvant en ukes tid, eller to. Husker ikke helt. Men den kom tilbake.

 

 

Så ble jeg fadder igjen. TIl Nora. Jeg delte dette bildet med dere, av meg og Mikael. Nora’s storebror som jeg også er fadder til.

 

Her sitter jeg med høy feber og er skikkelig dårlig. Men en avtale var en avtale, så jeg skulle passe på han. Bildet er tatt for to år siden, da første fadderbarnet mitt skulle ligge over og var bare 10 måneder gammel. Nå har Mikael blitt storebror.

 

 

Her fikk jeg sett henne og holdt henne for første gang.

 

 Det kommer fortsatt noen innlegg til om året som gikk. 

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg