OPPSUMMERING AV ÅRET SOM GIKK – DEL 3.

Da var vi kommet til starten på juli og jeg så frem til en uke med sommerferie. Den uken med ferie trengte jeg virkelig. Husker godt at jeg hadde både søvn å ta igjen, men også det å være sammen med familien min. Og jeg så ikke minst frem til Utihavet festivalen som jeg hadde i vente.

 

 

 

En ny kjole ble kjøpt og jeg var nok kveldens danseløve denne lørdagskvelden jeg dro på byen sammen med min gode venninne, Hanne. Det ble en uforglemmelig kveld. En kveld vi enda ler masse av enda. 

 

 

 

 

Den uken jeg var hjemme hps pappa på ferie, var jeg med han på sjøen å dro krabbeteiner noen dager. Da fikk vi noe annet enn krabbe en av dagene. Disse bildene ble også lagt merke til av lokalavisen til øyriket, Hitra-Frøya avisen. Link til den lille artikkelen finner dere her.

 

 

 

 

Så ble det utihavet festival. Alltid klar for en fest – i så fall var jeg det i sommer.

 

 

 

Så fikk jeg spørsmål om å ta bilder av fineste Nora, en av mine fadderbarn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Etter sommerferien min ordnet jeg meg et skap for kun treningsklær. Jeg har en del – foråsidetsånn…

 

 

 

 

 

 

 

Jeg var også på en fotoshoot….

Foto: Silje Bullgård

 

 

 

 

 

Jeg fortalte dere at jeg kom inn på skole i Molde – Handleshøyskolen. Men at jeg ikke skulle takke ja. Jeg skrev også følgende i det blogginnlegget:

Til tross for at jeg har blitt kontaktet av to ulike bedrifter for under ett år siden, der jeg fikk tilbud om daglig leder stilling, velger jeg å få en utdannelse på det feltet. Det er jo utrolig hyggelig å ha et så fint ryktet på seg tenker jeg, at folk vil ha meg til å drive en frisørsalong. Men, i og med at jeg trivdes godt der jeg var som frisør takket jeg nei. Også hadde jeg samtidig litt lyst til å ta en annen utdannelse, som nå blir virkelighet.

 

 

Nå kom jeg inn i Molde, men jeg valgte å følge magefølelsen og signerte for å studere på Handelshøyskolen BI her i Trondheim. Hadde jeg kommet inn i Trondheim på linjen som jeg kom inn på i Molde, ville valget mitt falt på BI uansett. Jeg tenker at det er viktig å studere noe man virkelig liker og interesserer seg for. Jeg hadde ikke sett hva BI hadde å tilby fordi jeg hadde utelukket BI fordi det kostet såpass mye. Men når jeg fant noe jeg interesserer meg for, så betaler jeg gledelig de pengene det koster for å oppnå min drøm om å få en bachelor i markedsføringsledelse.

 

 

 

Så hadde jeg jentefest hos meg, der vi videre skulle på WHITE PARTY på Fire Fine i Trondheim. Det var skikkelig morsomt. I forkant hadde jeg og ei venninne (igjen Hanne…) sminket oss hos noen profesjonelle i og med at jeg vant en konkurranse om å få sminke for to – gratis. Og slik så jeg ut den festen.

 

 

 

 

 

 

 

Så var jeg i bursdag hos mitt andre fadderbarn, broren til Nora som dere så lengre opp her. Mikael feiret treårsdag. Jeg er så stolt av denne gutten.

 

 

 

 

 

 

Så begynte et nytt eventyr i livet mitt. Jeg skulle starte på Handleshøyskolen på BI -Markedsføringsledelse.

 

 

 

 

Fadderrullan var igang. Startet med Hawaifest, og min outfit ser dere nedenfor.

 

 

Så var det Neon Wonderland party.

 

 

 

 

 

Så Toga…

 

 

 

 

 

 

 

Jeg delte også en billig og sunn studentlunsj på bloggen. 

 

Lefsene er ikke av den grove typen, som dere kan se, men dersom dere vil ha grove lefser, så bruk gjerne det. 

 

Dette tar utrolig kort tid og det koster heller ikke skjorta. Kjøper du laksen av den billige typen, så er ikke det snakk om mer enn tjue kroner. Pestoen har du til andre anledninger også,i form av salater og den slags. Pakken med lefser inneholder gjerne seks til åtte stykker, så her har du også muligheten til å spare noe til middag – til eventuelt taco.

 

 

 

 

 

Så skrev jeg om at en mann falt (bokstavlig talt) for meg…

 

Nå skal jeg for første gang på en måned sykle til skolen. Det blir spennende å se om syren kommer fort, eller om jeg berger. Sist gang jeg syklet til skolen, så var det en mann som hadde et lite uhell.

Jeg kom syklene inn på siden av han, var omtrent to meter bak han i det han kastet et blikk over skulderen for å få en oversikt over hva som skjedde bak han. I det han så meg vred han sykkelstyret og gikk rett på trynet. Jeg tenkte bare: Seriøst – han falt for meg tvert han så meg.

Okei, fra spøk til alvor. Jeg gikk bort til han (han lå på ryggen som en strandet sjøstjerne å så opp på meg med et sjokkerende uttrykk), og jeg løftet sykkelen av han og satte på støtten. Strakte ut en arm til han og hjalp han opp. Det gikk heldigvis bra med han.Så får vi se da om det er noen som faller for meg på veien til skolen i dag. He-he, stygt å le, men det var litt komisk.

 

Også delte jeg bilder der jeg ikke hadde sminke og der bildene ikke var redigerte.

 

 

 

 

 

Behind the scenes på fotoshoot.

 

 

 

 

 

Så fikk jeg prøvd meg på karamellisert popcorn. Skremmende godt – skremmende kvalmt. Men så godt. Oppskriften finner dere her.

 

 

Så skulle fadderbarnet, Nora døpes. Å dette var hennes dåpsgave fra meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bildet under fikk de i julegave til meg på et lerret.

 

 

 

10 grunner til at jeg mente at dere burde like mandager:

 

* Du kan starte uken bedre enn den forrige
* Du kan starte på blanke ark og bestemme hvordan du vil uken skal se ut
* Det som skjedde uken før er lagt litt til siden, det er denne uken som nå gjelder
* Mandag er en fin dag for å fylle på kjøleskapet så man har lettere for å ta sunnere valg igjennom uken
* Trening – det må så klart inn på min liste. I dag kan man sette seg mål om antall treningsøkter

 

 

 

* Var det noe du ikke fikk gjort forrige uke, f.eks et besøk, sett av tid og prioriter det denne uken
* Sliter du med at tiden jobber i mot deg med tanke på å få tatt unna husarbeid, da bør du sette deg ned å lage en ukesplan
* En plan fører til at ting blir gjort, lite kan måle seg med den følelsen over å kunne krysse av ulike gjøremål på en liste i en hektisk hverdag
* Dårlig samvittighet over å ha spist for mye junkfood og snacks i helgen, rydd utav skap og skuffer , for så å starte uken sunnere
* Bruker du mer penger enn du burde? Ta deg ut en sum og bruk cash den uken du vet du burde leve litt strammere
.

 

Nok en oppskrift, denne gang på hjemmelagd knekkebrød. Link her.

 

 

Bilder fra fotoshoot med dette flotte settet ble delt med dere.

 

Sponset av Brazfit.

 

INFORMASJON

* Teksturert stoff som skjuler cellulitter og ujevnheter

* Dry fit materiale som puster og holder seg tør og sval under treningen.

* Passer ypperlig til trening med høyt aktivitet, men også til en tur ut i naturen eller på shopping i byen 

* Høy midje som holder magen på plass

* Krymper ikke og mister ikke farge etter vask

* Egnet for alle typer fysisk aktivitet

Modell bruker størrelse M og TRAIN INSANE Tank Top S.

* Garantert suksess i fitness.

Materiale:
* 90% Polyamid, 10% Elastan

Stell:

* For å bevare den gode kvaliteten og holdbarheten av dette produktet – vennligst les nøye merkelappen på innsiden av klærne.

 

 

Oppsummering del 1 finner dere her.

Oppsummering del 2 finner dere her.

 

Dere kan også følge meg på Instagram, @randiae og min bloggside på facebook. Link her.

 

#oppsummering #2017 #fotoshoot #studiet #handelshøyskole #bi #sommer #festival

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg