PANGSTART PÅ TRIMFIT

I dag kjenner jeg på noe som jeg ikke har kjent på siden – jeg aner ikke. Det er skikkelig lenge siden jeg kjente på en stølhet som det jeg gjør nå. Men med en måned uten trening, så er det ikke rart at jeg ble støl i dag – og verre blir det i morgen. Jeg var så heldig å få en prøvetime hos TrimFit i går. Treningssenteret ligger helt sentralt på Fillan på Hitra. Det gjorde så utrolig godt etter så mang uker uten en eneste treningsøkt .
 

Jeg var så heldig å få være med kjæresten til min svigerbror, hun var skikkelig rå. Det var veldig morsomt å se henne i action.

I tillegg fjernet jeg noen føflekker like før jul som hindret meg i det å trene, så jeg var overlykkelig i går når jeg fikk røre litt på kroppen. Jeg må si kroppen og formen holder seg bra med tanke på hvor mye jeg har spist og hvor lite aktiv jeg har vært.

 

Klærne er sponet av Brazfit.

 

Jeg trente blant annet knebøy, og der løftet jeg det samme som jeg gjorde for fire uker siden, så treningen gikk over all forventing. Ellers ble det en treningsøkt som gikk på hele kroppen, men det ble mest fokus på skuldre og rumpe.

 

 

 

 

Denne maskinen er gull. Her blir du låst godt i riktig posisjon, så det å jukse med noen større muskler som kan hjelpe deg blir nærmest umulig. Så her får rumpa kjørt seg skikkelig. Jeg ble så glad når jeg så at TrimFit hadde denne maskinen, da jeg kun har prøvd den en gang tidligere. 

 

 

 

 

Dersom du er på utkikk etter nye treningsklær, så sjekk gjerne ut Brazfit sin nettbutikk. Dersom du vil ha rabatt, så kan du benytte deg av min rabattkode: randiae20 som gik 20% avslag. Det er alltid fri frakt. Direkte link til nettsiden finner du her.

 

Jeg har også filmet en øvelse fra økten i går, så det er bare å stikke innom min instagramkonto, @randiae. Den blir lagt ut om ikke så alt for lenge.

Ha en fortsatt fin dag.

 

 

#trening #treningsklær #motivasjon #styrketrening #treningssenter #rabattkode

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Å nå er det nesten at jeg sier “så heldig du er!” 😛 Jeg er egentlig veldig glad i å være støl. Jeg vet det høres så utrolig rart ut, men det er så deilig å kjenne at man har brukt kroppen sin. Skal ta turen og sjekke instagrammen din! ha en fin kveld 🙂

    2. Thea: Hehe, jeg skjønner akkurat hva du mener 😀 Jeg elsker å kjenne at jeg har brukt kroppen, men dette er brutalt. Det er kun ren smerte. Så jeg startet alt for hardt!!!! Men skal trene igjen i morgen og da skal jeg varme godt opp og tøye før økten.

      Videoen kommer etter hvert. Ønsker deg en nydelig kveld!

    3. å uff, det hørtes ikke så godt ut.. Sikkert smart og varme godt opp og å tøye. Så får vi håpe at stølheten går over til sånn ‘godstøl’ neida haha 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg