SHAME

Det er utrolig flaut å vise seg frem på denne måten som jeg har gjort i disse morgentimene. Enda verre blir det nok når jeg skal gjøre et forsøk på å gå av og på sykkelen min foran masse folk på skolen. Jeg er så ufattelig støl at dere vil ikke tro det en gang. Jeg fant ut i går at jeg var nødt til å prøve å få vekk litt stølhet ved å gå på mølla og ta i bruk elipsemaskinen. Så i dag tidlig gjorde jeg det. Samtidig som jeg valgte å tøye utrolig forsiktig. Jeg var så klart ikke fornøyd med innsatsen bare ved å gå på møllen og tøye – for det kunne jeg strengt tatt gjort hjemme.

 

Så det ble litt øvelser som gikk på mage og bryst. Triceps og underkroppen er helt gåen, så jeg måtte tenke litt alternativt. Samtidig så skal jeg sykle til skolen om litt, så da får jeg igang litt bevegelse der.

Jeg ser allerede for meg hvordan det vil bli å reise seg opp etter å ha vært i forelesning. Jeg tror jeg må benytte meg av det å gå litt når vi har pause så jeg ikke risikerer å stivne fullstendig.

 

Klærne på bildet er sponset av bildet.


Bildet ble tatt i en annen setting. Det er ikke løfting av store dekk som gjør susen mot mine stive lår, men tøying…. Enn så lenge.

 

Så litt skam å gå som jeg gjør og klage som jeg gjør. Men kroppen her husker ikke sist den var støl. Og nå er jeg støl på en vond måte. God-støl er jo bare godt. Men jeg kjørte økten helt klart alt for hardt på søndag. Men jeg vet jo hvorfor jeg har vondt, så det er ikke farlig.

 

Det var dagens klaging fra denne jenta. Nå skal jeg på skole og etter skole, skal jeg på jobb. Så jeg er ikke hjemme igjen før sent i kveld. Hverdagen er virkelig tilbake. Wow – plutselig var julen over og et nytt semester igang. Merkelig – men sant.

 

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg